Pitäisiköhän päivitellä välillä tätäkin, vaikka ei täällä vissiin kukaan käy.

Eikä minulla ole mitään asiaakaan. Viimeisen kirjoituksen jälkeen olen mm. sairastanut flunssan. Se ei ollut kivaa. Maailman kovin kurkkukipu. Ja minulla ei enää ole apteekkia mailla halmeilla. Oikeastaan mun lähiapteekki on Pattijoella, koska siellä liikun useammin kuin Oulun keskustassa. Kätevämpi käydä siellä Pattijoen apteekissa.

Sitten niin...mitäs muuta...Kaijan kans pidettiin pyjamabileet. Toisin sanoen olin siellä yötä, tehtiin pitsaa, saunottiin ja kateltiin Sentencedia dvd:ltä. Oli kivaa.

Nyt olen ranttilassa. Koulua on hyvin vähän, tälläkin viikolla vain yksi päivä. Yleensä kuitenkin jopa kaksi. Ja lisäksi nettikurssi ja on sitä tekemistä siinäkin.

Isä on ostanut kamerakännykän ja hankkinut tietokoneeseen skypen! Tämä pistää miettimään, että mihinkä tämä maailma on menossa...

Missähän Marionella on... En ole kuullut hänestä melkein kahteen viikkoon. Toivottavasti löytyy pian, ettei tarvitse ilmoittaa kadonneeksi.