Kirjoita kahdeksan kaverisi nimet, ja käy kysymässä ORAAKKELILTA millainen hän on. Lopuksi kysy oraakkelilta millainen itse olet. Haasta 3 ystävääsi!

Maria: Sen kanssa on kiva jutella kyllä. Positiivinen yllätys.

Kaija: En ole siihen vielä oikeastaan ollenkaan hermostunut.

Kaisa: No jos se nukkuu pussi päässä eikä kuorsaa ni kyllä senki kanssa toimeen tulee.

Hanna A: Hyvä kaveri, ottaa mut huomioon ja osaa olla helläkin.

Elina: Meillä ei kyllä sen kanssa synkkaa sitten yhtään.

Outi N: Se vois kyllä suoraan sanoen vetää ittensä jojoks, mä en kestä sitä.

Outi L: Voi, se on IHANA! Mä tykkään siitä! Ja kukapa ei tykkäisi!

Jari: En mä tunne vielä kunnolla.

Entä minä???: Jos uskaltaisin niin kosisin sua, tykkään susta niin!

Juu-u... Oraakkelin mielipiteitä. Kaikki ootta kivoja. Ja minä oon tietty kans.