Äsken, kun lueskelin vanhoja kirjoituksiani, huomasin yhden asiavirheen, joka pilaa koko jutun. Siis tämä löytyy 24.10.2006 kirjoitetusta jutusta ja tässä se nyt tulee korjattua.

Eli alunperin teksti menee näin:

Eilen kävin Talaa ja Meetiä kattomassa. Olin siellä jo ennen kuin ne tuli hoidosta. Mika meni niitä eteiseen vastaan, kun ne tulivat. Veeti sanoi heti ensimmäisenä, että: "Telve iti! Minä oon poika!" =D Hyvähän se on isiäkin joskus vähän valaista, että kuka on kukakin... Ja kummityttö oli jotenkin niin suloinen. Se katteli kirjaa. Siinä oli suden kuva. Sara sanoi "Kato, tuti!" Opastin sitä, että eikös se oo susi. Sara sitte totesi, että "Tuti". Seuraavalla sivulla oli saman otuksen kuva ja Saran mielestä sekin oli "titu". => Nooh, eihän sitä voi kaikkea muistaa... Tai ehkä sen suden nimi oli Titu, mistä tuonkaan tietää. Onneksi Veeti korjasi pöydän ja tukkeutuneen viemärin.

Ja sen pitäisi mennä näin:

Eilen kävin Talaa ja Meetiä kattomassa. Olin siellä jo ennen kuin ne tuli hoidosta. Mika meni niitä eteiseen vastaan, kun ne tulivat. Veeti sanoi heti ensimmäisenä, että: "Telve iti! Minä oon poika!" =D Hyvähän se on isiäkin joskus vähän valaista, että kuka on kukakin... Ja kummityttö oli jotenkin niin suloinen. Se katteli kirjaa. Siinä oli suden kuva. Sara sanoi "Kato, titu!" Opastin sitä, että eikös se oo susi. Sara sitte totesi, että "Tuti". Seuraavalla sivulla oli saman otuksen kuva ja Saran mielestä sekin oli "titu". => Nooh, eihän sitä voi kaikkea muistaa... Tai ehkä sen suden nimi oli Titu, mistä tuonkaan tietää. Onneksi Veeti korjasi pöydän ja tukkeutuneen viemärin.

Elikkäs ei kovin iso virhe, mutta silti saattaa aiheuttaa sellaista, ettei kaikki ole tajunneet, miksi tuo juttu oli minun mielestä hauska. Eikä sitä kukaan välttämättä tajua vieläkään. Mutta minun mielestä se oli huvittava.