Marionella halusi tänne näkyville käsitöitä. Noh, eikös tämäkin yhenlainen käsityö ole:

266798.jpg

Kerrottakoon siltävaralta, ettei joku ymmärrä, että se on perho. Sillä kalastetaan. Siinä on käytetty Tiimarista ostettua joulukuuseen tarkoitettua lametta (tuo pyrstösydeemi). Suurin osa noista höyhenistä on myös sellasista vanhoista, Tiimarista aikoinaan ostetuista ihme oksista, jossa on sellasia höyhenpalloja...siis sellasista koristejutuista, karseista pölynkerääjistä, jotka ehkä joskus oli in...? Ja tuo silmäkin on Tiimarista. Tiimari on perhonsitojan paratiisi.

Tämän perhon nimi on Liisa. Liisalla on myös poikaystävä, se on Hannu. Hannusta minulla ei ole nyt näyttää kuvaa. Minä olen tehnyt Liisan, Jari teki Hannun. Liisa on muuten hauen kalastukseen tarkoitettu. Hauet on sellasia tolloja, että nappaavat kiinni vaikka lusikkaan. Keväällä minä aion mennä poikain kans hauen pyyntiin ja me yhessä Liisan kans naisenergialla napataaan se kymppikilonen haukimamma. Ja poikia vituttaa! *wirn*

Niinpä niin...seura tekee kaltaisekseen... Saapa nähä millon Jari alkaa ite tekemään omat sukkansa, prkl!!!

Ja tosi säälittävää...mun catcher (ks. alla) on saanu kiinni vaan yhen... Noh...neljästä osotteen tietävästä se on kuitenki peräti 25%...